Första kärleken

God morgon!
Igår var det full fart, först var det kalas för Saga och jag hjälpte till att servera glass och dricka. Det var ungefär 30 barn som var där, det tog sin lilla tid. Men när alla hade fått det dem vill, smet jag i väg till huset och besigtigade det. Vi var nöjda med städningen, så då var det fritt fram för oss att börja måla. Åkte till mamma och firade henne. Sen lämnade vi barnen till svärföräldrana och sen åkte vi till coop och köpte det vi skulle ha. Maskerings tejp, takfärg och roller. Sen börja vi, gud så kul det är och pyssla i vårat framtida hus. Det blev sent, vi var inte klara förrens 21.30. då hade juh lille man somnat. Så det var bara Kevin som följde med oss hem.

Idag ska Kevin leka med Tuva och han längtar såååå. Det var ett bra tag sen dem lekte och jag tror det är lite kärlek där emellan.
Nu när Kevin vaknade så kom han upp med ett leende på läpparna och säger att han är så glad idag för han ska leka med Tuva. Men så fråga han hur långt det var kvar till 10.30, 3 timmar kvar. Så det leendet förvandlades fort till en besviken min.
Douglas ska vara kvar hos farmor. Så ska vi fortsätta med huset, först ska vi åka till rusta och köpa tapeter.

Ha en underbar dag i det härliga vårvädret.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0