Traditioner

I år bryts traditionerna, ända sen Kevin var liten har vi firat påsk nere i skåne hos pappa. Men i år jobbar Johan, så jag och Dogge-man blir själva. Vi ska med Kajsa i stan och gå påskparaden, kanske t.o.m går ut på kvällen och slår klackarna i taket om jag hittar nån med samma idé;)
Jag ska klippa mig i morgon, av med rishögen och fram med en ny look. Det blir nåt för Sofia och bita i, för hur jag ska klippa mig har jag inte kommit på än. Har varit och tittat på denna sida, men har inte hittat den rätta frisyren än.

Det blir en lugn kväll, som alla andra kvällar. men det är rätt skönt det med.

Kommentarer
Postat av: Irene - mamma till 2

Trevligt med klackarna i taket.... Jag kanske e lite sugen ;-)))

hör av dig ifall du vill



Kram

2010-04-02 @ 21:27:17
URL: http://ieen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0