Flyttar in i dag

Idag bär det av till huset, allt är klart och fint där borta.
Det har varit tuffa dagar, jag ville så innerligt att det skulle bli klart innan vi flytta in så jdet har varit intensiva dagar.
Kajsa hjälpte mig när Johan jobbade att tapetsera en fondvägg, med lite hjälp av Fia. Det blev skit bra, tjejer kan visst;)




Visst blev det fint???

Annars har det hänt så mycket utöver målande och tapetsering och packande.
Känns helt underbart när jag tänker att vi ska sova i huset i natt. Jag älskar vårat hus.

Jag ska köra Douglas till mamma, Kevin är hos sin pappa, men jag har lovat han att han får komma när vi bär in sakerna. Så han får "hjälpa till". Det tycker han ska bli jätte spännande.


Douglas är väl rolig, han ligger i soffan och tittar på bolli. Han har gett ifrån sig ljud typ ett skrikande ÖÖÖ och för 11 gången jag gick in till han så säger han -acka! (macka). Det kunde han väl sagt på en gång, jag är ingen tankeläsare;)


Hepp nu ska jag fortsätta att packa.
Förresten så kommer jag inte ha internet i huset förrens på fredag och hemtelefonen på onsdag. Det suger lite.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0