Before/After

Före...


Efter

(jag som inte kan va seriös på kort)

Men jag blev jätte nöjd, Sofia var toppen!!!

Det blev ingen påskmat, det blev mat ifrån Milan ist en kebab sallad.

Vart ute i det härliga vädret, NOT. Ena stunden så är stolen framme, sen regnar det och samtidigt blåser det.
Men vad gör man inte för sitt lilla charmtroll. Förresten så gick Kevin förbi med sin pappa och Douglas blev överlycklig att träffa han igen. Så han var väldigt generös med kramar. Men det gjorde ont i mitt hjärta när Kevin gick inte för min del, för jag vet juh att han kommer på söndag igen. Men Douglas blev helt förstörd, han skulle springa efter och grät helt förtvivlat. Fick tvinga han in, försökte muta med påskgodis, men det hjälpte inte. Han skulle prompt ligga på golvet o skrika. Stackare.

Ha en underbar påsk med mycket god mat och Godis

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0