Fullspäckad dag

Nu är jag helt slut, en fullspäckad dag i skolan.
  • sen hämta barnen
  • MacD som jag hade lovat igår
  • utv, samtal för kevin
  • Ute  1 timme med barn o sambo
  • packat och torkat ur 2 skåp
PHHUU

Vi diskutera det normala normet i skolan, man tror inte att man är så fördumsfull som man egentligen är innerst inne. Inte det att jag förstår homosexuella par, för det gör jag. Men det att man fostrar barnet till det kön som det är och visst är det så? Från födseln frågar man alltid Först vad det blev för kön, det är liksom det viktigaste, inte hur många tår t.ex. Gosar man med bebisen så är det olika vad det är för kön. En tjej t.ex gullas det med och extra försiktig med men en kille är det lite på ett annat sett typ som ååå vilken stark nacke ååå sicken kille. Om en tjej gråter då gör hon det för hon är ledsen, men en kille gör det för han är arg. Nu menar jag INTE att det är så överallt, men i stort sätt så är det så.


Nu ska jag rensa ur lite mer skit, som johan ska åka i väg med i morgon o kasta.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0