Dömda brottslingar

För andra gången så såg jag "Andra våldäkten i Bjästa" idag och lika arg blev jag i dag. Så efter det gick jag in på Google och sökte på detta. Man fick fram, namn, adress pers,nr och domen. Trodde man inte kunde få fram så specifik information. Se denna sida. Finns även andra brottslingar.
Se repotaget på svts play

Fredag idag, helt underbart. Man märker även av att det är fredag ute på gatorna, för folk kör på ett annorluda sett då tycker jag. Mer stress, mer tok körning osv. Men jag kom i väg till coop och handlade fredags mys.


Imorgon är det mycket kalas, först ska jag hjälpa Hanna med sagas kalas. Sen där efter ska vi till mamma och fira henne och där emmelan hoppas jag på att vi kan få den efter längtande nyckeln till huset. För vi ska besiktiga det och jag hoppas o tror att det är fint städat.

Nu ska jag fixa lite fredags mys till barnen, milk shake står det på menyn.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0