Vår känslor

Hipp hipp hurra för min älskade mamma som fyller år idag!



Jag vaknade först, det är svårt att sova när ljuset tränger igenom persinenerna och fåglarna kvittrar så högt så det låter som dem är inomhus. Då pirrar det i kroppen av vår känslor.

Igår kväll tittade jag på Talang, lite häftigt vardet att Bert började gråta av 2 st, efter det var det Solsidan. Den är helt underbar den serien, synd bara att den är ½ timme. För det går så fort, sen så var det sista avsnittet för säsongen och.

Idag blir det full fart. Hjälpa till med barnkalas, fira mamma och sen (förhoppningsvis) fixa huset. På börja måla taken iaf. Om vi hinner eller måste hinna iaf, så flyttar vi nästa helg.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0