Vilken talang

Titta på Talang igår, ååå herregud. När denna killen sjöng, så reste sig vartenda hårstrå på kroppen. Det var så otippat, för när han först pratade så trodde man inte att han sjöng så här bra.



Idag är det påskparad, så jag o lillen ska ner till stan.

Även fast inte påsken är över än, så ska jag sluta och äta godis (eller minska iaf). Denna vecka har jag tryckt i mig sjukt mycket godis och cola. Så igår åt jag mandlar (nötter) ist. Kände verkligen igår att kroppen sa STOPP!

Är verkligen supernöjd med håret och vad skönt det var när jag la mig igår. Slapp att ha tofs, för det behövde jag innan, för om inte så var håret över allt, blev nästan kvävd på nätterna för hårstråna var överallt;)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0