Alla ♥ Dag


Alla hjärtans dag

Idag för 3 år sen, jobbade jag. Johan hämtade mig efter jobbet klockan 5, han släppte av mig hemma. Han sa att han kommer senare och att jag skulle gå in till sovrummet.
Inne i sovrummet var det tända ljus och en lapp på sängbordet. Öppna lådan och gör dig iordning och klar till klockan 6. I lådan var det ett paket med en parfym. Jag gjorde mig i ordning, helt ovetande vad jag skulle göra mig fin för.
Han kom och sa att vi skulle ut och åka. Det pirrade en hel del i min mage då, vart skulle vi. Men jag trodde först att vi skulle äta på stadshotellet i stan. Men dit åkte han icke, sen trodde jag att vi skulle Vara och käka. För han åkte mot Göteborg. Men då svängde han in på en liten väg. Då hängde jag inte alls med...
Stannade utanför Bjertorps slott.
Åt en 3 rätters middag, helt underbart gott. Johan bestämde under tiden när vi åt att vi skulle sova över där. Så då kunde vi dricka vin till maten.
Denna alla ♥ dag kände jag mig som en prinsessa.


Idag så har jag sätt ett kort på bordet bredvid Johans sida av sängen, så förhoppningsvis läser han min kärleksförklaring det första han gör när han vaknar.

Hoppas att ni får en underbar dag med dem ni älskar.♥

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0