Bestiga berg

Det gick bra i skolan även fast jag var uppe innan tuppen.
Efter skolan så hämta jag barnen, det var så kul att få hem Kevin igen. På vägen hem hitta han ett stort berg av snö som han ville klättra upp i.




Douglas var så glad att Kevin kom hem, men han blir så ivrig. Krama, nypa, sitta på han, det var inte så uppskattat, så det var en hel del gnäll när vi kom hem.

Detta snökaos gör att SJ fortfarande inte kör som de ska, My är fortfarande kvar uppe i Bollnäs. Men jag hoppas på att hon kommer hem i morgon och kommer till skolan på Onsdag.

Nu ska jag snart gå in till Kevin o läsa för han. Sen är Det jag som däckar i soffan.

Godnatt

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0