Blommor

Igår så försvann mycket av snön. Varje steg man gick så hörde man under skorna, slafs, slafs.
Men efter skolan igår, när jag kom hem. Så var det en blombukett på bordet med ett kort "Till kvinnan i mitt liv". Naw, va glad jag blev.


Igår kväll så var vi hos svärföräldrarna o käkade, Douglas somnade där så han fick vara kvar. Så jag fick sovmorgon idag, men jag vaknade 6.30 ändå. Men jag pressade mig kvar i sängen till 7.30.

Ikväll ska barnen till mamma, vi ska ha en buzz-kväll hos Hanna o Martin.


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Nääe vad gulligt :) Har han läst min blogg kanske? Hihi! Gud vad avis jag blir!! :) Det är skönt med uppskattning ibland, det behövs verkligen!



Ses imorgon darling!

Puss

2010-02-28 @ 14:49:02
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0