Föreläsning

Föreläsning idag då, kan väl inte tycka att det var mycket prat om förintelsen och andra världskriget. Mest prat om rasism (eller just det, han tyckte inte att man skulle säga rasism) och invandrare. Jag var så trött, tvingade upp ögonen. Vad dum man känner sig när man är på en föreläsning och man ser nog väldigt utråkad ut, pga t.ex trötthet. Där står dem och pratar inför X antal lyssnare och är/var säkert lite nervösa, så är det några som jäspar.

Efter skolan var vi på husvisning, ja just det, ni läste rätt. Vuxen-poäng!!!

På torsdag ska jag och mamma åka med Blondie till vetrinären kl 16, usch.
Absolut Lina ska jag pussa Blondie ifrån dem bästa hundvaktarna.

Hepp nu ska jag dra i väg till Ica och köpa blöjor, när jag sätte på Douglas nattblöjan, märkte jag att det bara var en kvar (fan,fan,fan). Ingen lust alls att åka iväg, burr. Först ut i kylan och skrapa rutan, sen sitta i en kall bil, tills värmen kommer igång.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0