Fortfarande brist på annat...

Allmänt test 1

Hur bor du: I lägenhet
Brukar du komma i tid: Japp
Hur lång är du: Hmm 164 cm, tror jag
Kan du laga mat: Japp
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar till fritidsledare
Vad har du på dig just nu: Mjukis byxor o linne
Har du någon fobi: Oja, kräksjukan, fåglar (en stor flock som flyger över huvudet)
Hade du en bra kväll igår: Ja, slöa i soffan med min sjukling till sambo
Vilket är ditt senaste inköp: Mat... det kanske inte räknas, men ett par leggings för en vecka sedan
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Johans mormors bil, fast det var inte mitt fel
Vem snackade du med senast: Darling
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller brus vitamin
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin o smirnoff
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmmm kommer inte på det nu
Saknar du någon just nu: Nja, det är väl mina syskon på Island
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit
Någon jag stör mig på: Hmm nej inte just nu
senaste person du kramade: Kevin, kramade honom godnatt
Senaste person du ringde: Hanna
Senaste person som ringde dig: Svärmor
Vad drack du senast:Vitamin
Vill du ha barn: Jag har 2 och det räcker för tillfället
Längtar du till din nästa födelsedag: Absolut inte, är nöjd med min ålder nu, behöver inte bli äldre
Har rakat dina ben någon gång: Japp, det händer väl 2 ggr/år;)
Är du sugen på något nu: Ja faktiskt ett glas vin
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3-4 koppar
Använder du hudkräm:Japp
Attraheras du av män med skägg: Mmmm Johan
Micro-pop eller poppa själv:Micro pop
Brukar du baka:Nej inte så ofta
Röstade du i det senaste valet: Japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kan inte bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: Nåt på Megapol
Har någon annan sovit i din säng inatt: Johan
Vad tycker du är äckligt:Barnmisshandel
Har du pengar på mobilen:Ja faktiskt, det händer inte så ofta, för dem tar slut alldeles för fort

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0