grått

När Johan steg upp passade jag på att lägga mig, men vi har sovrummet intill köket. Så det var inte lätt att somna när dem tjattra där ute. Johan fråga Kevin om han ville ha stekt ägg, -Nej jag vill ha tjockt ägg. -Va... Johan fråga igen. -Jag vill ha runt ägg. Hahaha, Kevin ville alltså ha kokt ägg. Låg där inne o skratta för mig själv, tills Douglas börja banka på dörren och skrika. En riktig morsgris är va han är..

Jag har en fråga....
Det är så att jag har lite grått hår, inte alls kul att vara 27 med grått hår. Usch får ångest när jag tänker på det.
Men iaf, så hjälper det inte när jag färgar det, dem fula grå tränger igenom färgen. Så jag har kommit på att jag ska slinga mitt hår till ljusa slingor, då syns det inte lika markant. Jag hade tänkt att gå till frissan och göra det, men känner att det är lite för dyrt. Vågar jag chansa och göra det hemma???

Kommentarer
Postat av: MissLen

Använd MOODS silngfärg. Dte är den bästa blonderingen. Eller den där two in one är ritkigt bra. Tex´sta på lite guldiga toner på slingorna, tror jag skulle passa dig bra. Kram kram på dig min kusinvitamin

2010-02-13 @ 16:13:39
URL: http://misslen.blogg.se/
Postat av: Anonym

moods slingblond nr 101 är jättebra, väldigt svårt att missfärga, testa på en liten slinga först eftersom du är mörk. lycka till

2010-02-15 @ 20:52:41

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0