Inflyttnings blomma

Har varit barnledig sen klockan 12.30. Måste erkänna att det har varit riktigt skönt, jag har kunnat laga mat utan att nån klänger på benen. Jag har städat, utan att det ser lika stöigt ut igen efter en kvart och jag har vilat.

Nu har jag varit på coop, köpt en inflyttnings blomma till Matte o Ulrika.

Så nu ska jag bara hitta lite kläder som jag ska ha på mig, men jag har egentligen ingenting. Sen så har jag en svullen mens mage och det vill jag helst dölja. Skulle verkligen vilja ha en ny garderob, men men nu får jag hitta en gamal trasa och se glad ut.
Sen ska jag "ta på mig mitt ansikte".

Ååå det ska bli så kul, det var ett tag sen vi sågs.

Hörs i morgon

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0