Kalas

Kvällen igår blev väldigt lyckad, ett så mysigt hus dem hade skaffat sig.
Det bjöds på matpaj, jag har aldrig gjort det själv, men bestämde igår att det måste jag ändra på. För gud så gott det är med lite grönsallad till. Vi spela sällskaps spel, Alias.

Och en härlig sovmorgon fick jag med, först vakna jag 7.30 men jag lyckades att somna om till 11. De ni... det händer inte allt för ofta.
My kom vid 11.30 och stanna till 14. Hon är en så underbar vän, är så glad att jag börja skolan, så jag fick lära känna henne.

Jag ska hämta Kevin klockan 5, han är på kalas. Douglas ska sova hos mamma tills i morgon, hon blir så glad att få lite sällskap då hon bor själv ute i skogen. Douglas klagar juh inte häller att få vara där.

Nu ska jag päsa i soffan fram tills jag hämta Kevin

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Vad söt du är vännen! Jag kan bara säga desamma :) Du är såå go! Får ångest när jag tänker på att vi ska bo så långt ifrån varandra sedan, men först har vi en härlig sommar tillsammans! Vi får passa på att ses mycket då, åka och bada med min karl och din familj, mm :)



Puss!

2010-02-08 @ 16:45:30
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0