Lekar dag

Jag tycker väl inte att dagen börjar så bra, när man måste upp klockan 5. Jag tänkte att jag kunde slöa i soffan medans Douglas lekte, men det tyckte inte han, jag fick lego bitar i huvudet stup i ett. Så det var inget avkopplande.
Så jag kände i skolan att jag var på väg att somna flera gånger.
Men Johan var så gullig att han åkte i väg med Douglas en sväng när han kom hem efter jobbet, så jag kunde ta igen ett par timmar.

Kevin leker med Saga nu, så jag ska snart åka dit och leka jag med. Johan ska leka med Martin.
Får passa på att umgås så mycket som det går nu innan flytten:(
Usch o fy vad tomt det kommer bli när dem flyttar, ända ner till Kristianstad. Men tur är det att vi kommer att träffas i Falkenberg, det blir juh nästan halva vägen för båda. Vi har iaf bestämt midsommar där.
Sen så finns det telefon...


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0