lingon ont

Jag var helt tom i huvudet i skolan idag, vet inte varför. För när jag vaknade i morse kände jag mig utvilad. Men jag var inte alls mottaglig för lärande idag, så det får jag nog läsa ikapp i boken.
Försökte lägga mig innan, men det var inte så lätt när Douglas var utanför och skrek och bankade. Pappa dög inte alls då. Jag ville bara vila så att mensvärken skulle försvinna. Men det var bara att gå upp, mammagris han är.

Haha, jag skällde på Johan på skoj. Nu kommer Douglas och skriker - OAN.
Dem små tar efter en hel del.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det mat hos "svärisarna" eller kan man säga så? Svärföräldrarna!

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0