Morgon pigg

Fy tusan, jag vill sova mer... Först vakna jag klockan 3 och hade svårt att somna om, låg o lyssna på Kevin som har tagit Johans plats när han jobbar. Kevin snarka o hosta och vred o vände sig. Douglas vakna klockan 5 och ville självklart inte somna om, så nu sitter jag här o muttrar för mig själv.

Kevin ska med Saga hem efter skolan om han nu ska till skolan. Johan tycker att jag daltar för mycket med han, att jag låter han vara hemma för det minsta lilla. Men det är svårt när han hostar o är snörvlig, han kanske känner sig jätte hängig, det kan juh jag göra om jag är förkyld. Det är svårt vart man ska ta gränsen där tycker
jag.



Sommar - 08

Have a nice day

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0