Natt sjungare

Usch vilken natt, jag hade svårt att somna igår. Sen så var Douglas vaken inatt, jag vet inte hur länge. Jag vaknade av att Johan gick upp med han, sen så la han honom bredvid oss. Jag vaknade av att det lät som han sjöng, sen vakna han 6.20 och var gnällig, annars brukar han vakna glad om han är utvilad.
Men idag ska han till dagis, han är bara lite snorig. Skönt om han kan komma i rätt rutiner igen.

Idag har vi sista kommunblocket i skolan, gött! Sen kommer det en föreläsare som ska prata om förintelsen, ett väldigt hemskt ämne samt intressant.

När jag tittar på väderrapporten på yr.no, så visar det att det ska komma mer snö.
Inget kul att köra i detta väglag, allt är juh bara vitt. Igår håll jag på att köra i en snöhög vid rondellen, så jag var tvungen att backa.

CY Later

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0