pulsa pulsa

Johan försökte att ta sig till jobbet första gången i fm, men han kom inte längre än till brevlådorna.


Andra gången kom han iaf till stora vägen, där alla körde i 30. Han valde att vända, om det är så på stora vägen, hur är det då på lilla/krokiga vägen?
Tur att han vände, skulle inte vara kul för han om han blev sittandes i något dike.

Jag passade på då att pulsa i snön, men herrgud, vad tungt det var. Det kändes i mina otränade rumpmuskler, ska jag säga er;)

Vet inte när Johan kan åka till jobbet, så jag vet inte vad som händer här. INNE iaf. Om jag inte går till kiosken sen och köper något gott, varför ska man bli så sugen på sånt man inte har hemma?
Men just nu för tillfället så snöar det inte.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0