Samtala

Ååå va jag svor för mig själv när Douglas vakna i morse, trodde först att klockan var 4.30. Men när jag tittade en extra gång var den juh faktiskt 5.30, då kändes allt mycket bättre. La han bredvid mig i 20 minuter. Gick sen upp, satte han framför barnkanalen och satte på lite kaffe.

Han var juh på dagis igår, som han inte har vart på ett tag. Jag var lite orolig först, för han har blivit så gnällig det sista, sen så har han inte haft samma aptit. Men det hade gått så bra och ätit som en häst med.



Kevin ska till sin pappa sen, efter skolan. Så det blir kul för han och tomt för oss.

Annars händer det inte så mycket. Skola med först ett möte och sen kommunikation. Vi hade kommunikation igår med, då vi prata om lyssnande. Idag blir det samtala, då vi ska gå in på djupare samtal, det ska bli intressant. Jag gillar dessa ämnen som handlar om psykologi.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0