sanna glädjen

Efter jag hade hämtat Kevin i skolan så hade vi lite extra tid innan vi skulle hämta Douglas, för det var mellanmål då.
Så Kevin ville ta sin bob och åka ner för ett snöberg, jag sa då att han fick fixa det själv, för jag hade ingen lust att gå med mina stövlar i den djupa snön.
Han kämpade o kämpade upp med boben till toppen, det tog sin lilla tid. Boben åkte mest ner hela tiden. Men när han väl var där uppe och hade sätt sig, så åkte han bakåt.

Efter jag hade frågat honom om allt var okej så vek jag mig av skratt. Men skratta mest... (eller va man nu säger). Till slut var jag tvungen att gå iden djupa snön och hjälpa honom att få boben över toppen, det slutade med att jag ramla i snön.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0