Skiten går bara runt

Det är inte sant... vakna med en täppt näsa och ont i halsen. Den här skiten går bara runt.

Förra veckan skicka jag ett mail till ett behandlingshem om att jobba där i sommar, igår fick jag svar. Tjänsten var redan tillsatt, men dem vill träffa mig slutet på April. För timvikarie på sommaren o hösten, det är bättre än inget. Iaf till hösten att få jobba lite extra. Till sommaren får jag bara hitta något annat att jobba med.

I helgen händer det inget särskilt, Johan jobbar hela helgen Lördag morgon till måndag. Så det blir jag o lilleman.

Douglas har vaknat nu varenda morgon denna vecka klockan halv 6, tycker att han kan sova lite längre nu när det är lov. Men jag lovar er att på måndag när skola o dagis börjar igen kommer jag att få väcka honom.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0