Snö storm

Hockyn igår... Sverige vann. Men jag såg bara första peioden, sen somna jag i soffan och vakna inte förrens sista minuten. Då när jag vakna så sa Johan -Du hade rätt, för jag tippade på 3-2 till sverige, men det ändrades fort till 4-2. Så jag var inte långt ifrån.

Det är snöstorm ute, undra om Johan kommer ut genom dörren när han ska till jobbet? För det har blåst upp massor med snö på trappen.
Det blir inga aktiviteter ute i helgen om det ska fortsätta så här, man kan juh hoppas att detta är den sista snön som kommer och att det snart blir vår med allt det innebär.

Nu ska jag bygga lite lego med lilleman, han tycker det är så kul. Han ger sig t.o.m beröm när han har byggt något genom att klappa händerna. Han é la för go.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0