Tv:n är bokad

Jaha, då lider denna lördag mot sitt slut och jag har inte gjort ett skit, förutom att tvätta, städa o laga mat.
Douglas har varit hos farmor o farfar, så Kevin har kunnat vara för sig själv lite och bygga sitt lego ifred. Jag la mig efter maten, blev väckt utav Johan som sa att jag skulle hämta lilleman. Fick en chock när jag titta på klockan, 2 timmar hade jag sovit o jag kände att jag lätt kunde sova mer.

Då börjar OS ikväll, Johan gjort klart för mig att det är det som gäller nu i en månads tid eller hur länge de nu håller på. Han äger TV:n, men jag tyckte att om Desperata börjar under tiden, så skulle jag få en timme på tisdagar, men det kunde han inte lova. Så intresserad är Inte jag, är det då fel på mig?




Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0