Upp o hoppa

God morgon!

Johan är på jobbet och jag har ingen bil, men det är en bra träning och gå till dagis/skola. Jag drar Kevin på boben och Douglas sitter i vagnen. Man vaknar verkligen till, på morgonen.

Det ska bli intressant och se om Douglas sover längre till helgen, för denna vecka så har han gått upp vid denna tiden (6.30-7.00). Att vakna klockan 7 är verkligen sovmorgon för mig.

Jaha, nu har Douglas gått in o väckt Kevin och det hörs. Kevin skriker -SLUTA. Douglas sitter väl på han o nyps eller nått. Hör hur Douglas säger -Akta dig! I själv verket kanske han menar Gå upp nu brorsan.

Det är nog lättast att ha en sån här liten bror.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0