Usch vilken dag....

Usch vilken dag!!!
Jag var förberedd att jag skulle sova dåligt natten som var för att Douglas hosta så på kvällen. Klockan ETT vakna han, men inte pga hosta. Utan för att han var pigg, han vägra vara i sin säng och bredvid oss var inte en större hit. Han skulle ut till TV rummet o leka med sina saker, efter 2 timmar gav vi med oss. Han fick liv i både mig o Johan, men när klockan blev 3.30 så kände jag mig trött. Gick o la mig då medans Johan titta på Tv o Douglas lekte. 4.30 var Douglas nöjd o tackade för sig. Vilken natt... först blir man irriterad, sen när man vaknar till kan man juh inte annat än skratta åt eländet.

Så idag har det inte hänt mer än att städa, mat och pulka backen med kidsen.


Nu ska jag kolla igenom alla bloggar o fejjan, har inte suttit vid datorn på HELA dan

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0