språkutveckling

Dålig uppdatering....
Igår... Vi titta på en verklighetsbaserad film i utv.psy. En hemsk film, man blev så berörd av den så att jag gick hela dan och var förbannad -->>Läs här om den. Att det förekommer barnmisshandel är juh skrämmande.
Och självklart på en lektion så får man diskutionsfrågor, så vi diskutera språkutveckling.

Efter skolan så hann jag knappt innanför dörren då Johan ringde från jobbet och var sjuk och ville att jag skulle hämta honom, så jag körde den 1 timmes vägen fram o tillbaka. Han mådde illa hade feber och ont i kroppen, stackarn, han var sängliggande hela eftermiddan igår.

Idag så vakna Douglas 5.30, kan inte förstå varför han vaknar så tidigt nu förtiden....
Nu har jag en veckas lov, så jag hoppas att Douglas oxå njuter av det och sover ut på mornarna.


Nu börjar snart Thomas Tåget, så jag ska lägga mig i soffan och hoppas på att Douglas sitter stilla o tittar på det:)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0