vinter-trött

Jag har varit så seg det sista,, känner mig utråkad, rastlös och tycker att allt är trist. Tror att det hänger ihop med års-tiden, Jag vill HA vår! Sen så är det ingen skola denna vecka, det gör juh oxå att man känner sig utråkad.

Men men, håret är jag nöjd med, men jag vil nog göra en sling omgång till. Jag var så feg innan jag sätte i behandlingen igår, ska jag eller ska jag inte? Förr så hade jag inga problem att byta frisyr, byta hårfärg var som att köpa en maskara, klippa av mina längder till bara några cm på huvudet var inga problem. Men att sätta slingor i håret igår var en pers.


Vilken blick!!!


Lille sjuklingen, vet inte hur många kilo snor jag har torkat bort på han idag.

Kevin åkte till sin pappa tidigare, det blir så tomt när han åker. Men destu lugnare på kvällen;) Han tycker inte det är så kul att sova.


Kommentarer
Postat av: amma

vad dem var söta båda två Douglas har gått när i viokt ganska mycket eller? ditt hår är väldigt fint tycker jag om mamma får ha en åsikt hahhahahahaha

2010-02-18 @ 07:11:23
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0