Året som har gått

Det har varit ett roligt år, mycket som har hänt. Följt Douglas utveckling har nog varit det mest intressanta.

Början på året så började vi umgås med Hanna och Martin med familj. Först i Maj så åkte vi till Falkenberg/Ullared en lång weekend utan barn, det var mycket skratt, festande, shopping och "deep-talks" haha Sen på midsommar åkte vi dit med barnen.



Den stora händelsen som hände sommaren -09 Var ju såklart att jag blev moster åt sockersöta Miranda.

Den 3 Augusti hade jag panik här hemma, jag hade då inte långt kvar på min mamma ledighet och ville inte tillbaka till handikappsomsorgen, villetesta något nytt efter 8 år.
Jag kände att jag ville jobba med barn eller ungdomar som inte har det så lätt, ringde runt den dagen då på olika behandlingsassistents utbildningar, alla var fulla. Fritidsledare hmmm? hade hört att det var en bra grund till sånt arbete... Ringde först Varas folkhögsskola, men samma svar där, Axevalla var då mitt sista alternativ.
Dem hade precis fått en avhoppare. Tisdagen den 4 augusti ringer dem och berättar att jag kom in med start den En salig blandning av goa människor i klassen och framförallt My.

Och så börja juh Kevin skolan med, mammas store kille.


En annan sak som var speciellt med året var juh att darling fyllde 25 år och med det ville jag ge han något speciellt som han sent skulle glömma. En överrasknings fest som blev lyckad:)


Våran förlovningsdag 9/9-09


Min första utlandsemester var i början på Oktober, helt underbart. Bara jag och Johan. Sol, bad och en avkopplad vecka.



Det är lite vad som har hänt under mitt år 2009.
Undra vad som händer nästa år? Blir vi en riktig VVV-familj? (Villa Volvo Vovve)




Gott nytt år!!!




Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Gott nytt år! Hoppas att ditt 2010 blir lika fantastiskt som ditt 2009. Puss å kram från Syster Yster och Miranda

2010-01-01 @ 17:13:16

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0