Fest och spya men inte samtidigt

Festen hos My i fredags var jätte rolig, det var inte alla i klassen som kunde komma. Men det var Frida, Terese, Eva, Alexandra, Dejan och Marcus och sen kom min kompis Hanna oxå, hon var barnledig som inte händer allt för ofta. Vi gick till Bowlingen, först var jag lite skeptisk trodde att det inte skulle vara något folk. Men det var det:) Alldeles lagom med folk.


Igår var en slappar dag, skönt att bara dega och gå i mys kläder hela dan.
Kevin spydde igår kväll, men jag vet inte om det är den j*kla sjukan som har kommit eller om det är för han åt så mycket godis och mindre mat. Han åt lite smörgås efter och fick behålla det, får se hur det är när han vaknar.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0