Fisken i vattnet

Det var en lugn skolstart, kanske inte så givande, men ändå.
Det var upprop och sen var det lite genom gång hur/när finnarna kom till Sverige, sen så prata vi lite om vår klassresa som ska ske i Maj till Finland.
Hämta Douglas på dagis, han trivs som fisken i vattnet på dagis. Men han var lite blyg i morse när han skulle gå in, det var juh trots allt ca 3 veckor sen han var där. Men det släppte fort, det var knappt att han ville följa med mig hem.
Nu har jag skickat in min studieförsäkran, så förhoppningsvis får jag pengar i början på nästa vecka.

När man bloggar passar barnen på att hitta på bus... Douglas hade fått tag i tuschpennor och ritat på bänken så nu ska jag städa bort det.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0