jaha måndag igen

Jaha, måndag morgon... känner mig inte motiverad för detta. Tänk om det skulle vara helg en dag till?!
Nu ska jag snart väcka liv i Kevin, som börjar skolan idag. Det blir nog inte lätt att väcka honom, men när han inser att han ska få träffa sina klass kompisar så är det nog lite lättare.
Måste juh säga att Kevin var med i tidningen, slutet på december, där dem frågade - Det bästa som hände 2009?
Kevin svarade - Hmmm det var när jag börja skolan. Gulleplutt

I skolan så är jag inte riktigt säker på vad jag har... tror att det är ledarskap och gympa.

Tänkte att jag skulle dra Kevin på boben till skolan och ha Douglas i vagnen. För Douglas ska jag inte lämna förrens 9.30. Så det blir en härlig uppstart på denna dag.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0