Kallsås

Det var riktigt kul att träffa My igen, hon bjöd på kassler, potatis, rivna morötter och kall sås. Den kalla såsen ska jag snoka lite närmare vad hon hade i, mumma vad gott det var. Sen slappa vi i soffan och prata lite. Gud så gött det var att slappa i en soffa efter man hade ätit, det är man inte vad vid hemma där det går i 120.

Det känns i min kropp att jag har gjort övningar som jag inte är så van att göra. Det gäller bara att hålla motivationen uppe i minst 2 veckor, sen går det på rutin och man känner att kroppen mår bra. Annars är det lätt att tappa intresset efter nån vecka, But not this time!!!

Ikväll så är det slappar tid, vill se paradise ikväll, får se om min kära sambo tycker det med. HIHIHI

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0