kallt

Det har varit en riktig slappar dag idag för mig o barnen. Men klockan 3 så åkte Kevin till sin pappa och Farfar kom och hämta Douglas, barn ledig i 3 timmar.
Jag passa på då att åka till Willys, men jag gillar inte riktigt att köra när det är så halt. För det första så tar det sån jädrans tid att skrapa rutorna, fryser fingrarna av sig fast man har vantar. Väl ute på vägen så kör man lungt, men ändå får man sladd då blinkar sladd lampan (eller vad den nu heter) Som om jag inte skulle känna att hjulen lever sitt egna lilla liv under bilen. Kör lungt till korsningen, fast man har bromsat i tid så glider den ut, man bara ber till gud att det inte kommer nån.
Kanske bara jag som har detta problem, hahaha! Och Johan, om du läser Din bil är hel!
Nu sitter jag inne i värmen med en kopp kaffe, det är sönare att vara inne när det är så kallt.

Ska ta och röja lite innan lilleman kommer hem... eller ska jag slappa i soffan?
Återstår o se.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0