Kulhult

Det var juh ingen stor succé i pulkabacken, Kevin tröttna på en gång, för det första ville han inte åka pulka/Bob han ville leka i snön ist. Sen så frös han, jag tog med han in och tinade upp han lite med varm oboy. Men gnället kom igen, sen blev Jonas frusen och ville hem. Den som var mest nöjd var lille Douglas, han strunta i att han dök ner i snön några gånger. Vi var där i knappt 2 timmar, men då han vi även med att grilla.

Kevin o Jonas väntar på vad backarna har att erbjudna...

Douglas säger inte så  mycket, hänger bara med så glatt...

Upp för Källebacken, upp för Källebacken har jag min vän...

Mat smakar bäst ute...
Eller hur älskling?


Nu ikväll så händer det inte så mycket, kura ner sig i soffan under den varma filten och titta på Robinson.
Man blir slö efter ha varit ute.



Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0