Lek o lek

Godmorgon.
Igår så hade vi kommunikation i skolan, ett intressant ämne tycker jag. Prata bl.a om aniktens grundliga utryck, glad, rädsla, hat, förvånad, jaha vad var det mer? Lite tidigt nu känner jag. Det är iaf 2 till.
Efter skolan så träffa jag och My en kvinna som hjälpte oss med några frågor i arbetet Kommun. Skönt att få det gjort och att vi äntligen hitta rätt person:)
Igår kväll så åkte jag och Douglas till Josse, det var ett tag sen jag träffa henne. Ojoj vad hennes lilltjej hade vuxit likaså som Josses mage (bebis i april). Douglas var blyg den första timmen, men sen så kom han igång och börja leka både med stor pojken och tösen. Så det var knappt att jag kunde ta han där ifrån, hahaha.

Jag har juh varit osäker på om vi skulle byta tillbaka våran nya kamera, för att den inte uppfyllde mina förväntningar. Så jag har inte änvänt den så mycket, men jag har inte hört något, så jag bjuder på lite test kort vi tog med den.

Douglas är glad att bli fotograferad...

Jag är väl inte lika glad:/

Kevin blir överaskad när han kommer hem ifrån sin kompis.

Ha en bra dag allesammans, idag är det tosdag, men snart så är det helg.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0