lingon

Igår i skolan, så lärde vi oss vad man kunde ha som uppvärming för äldre/pensionärer inte så givande för min del, för det är inte den generationen jag vill jobba med. Sen var det olika lekar vi testa på, det var roligare:)

Efter skolan så la jag mig på en gång, hade sån jäkla mensverk, märkte när jag kom hem att det fanns varken ipren/alvedon. Så det var sängen i fosterställning som gällde, Johan fick hämta lillen.
Igår var en slappar dag.


Idag så vakna vi vid 7 tiden, träna framför Dvd:n, men kände mig inte riktigt motiverad men genomförde det ändå.
Johan är på väg till jobbet är borta ända tills måndag morgon, sova själv i sängen är inte så kul, jag tror att det ska vara riktigt gött att få bre ut sig hur man vill men sen när natten kommer så känner man sig lite ensam o kall där;)

Nu ska jag surfa vidare

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0