Magsjuka-No Thanx

Det gick bra med sprutan för Douglas del, han var bara arg och ledsen dem första 5 sekunderna.
Men det blev inget dagis för han, för när jag kom dit stod det på tavlan Det går maginfluensa på avdelningen! Fröknarna där vet min skräck och förstod mycket väl att jag ville hellre lämna han till mamma.
Jag tänker som så här: Får vi magsjukan, så får vi. Men kan jag undvika det så gör jag juh helst det. Tur att mamma kan allt som oftast;)

Stress till skolan, det var inte mycket vi gjorde, vi är indelade i grupper och jobbar med kommuner och deras fritids verksamhet jag och min grupp har Skara, då det ända som är kvar är att intervjuva någon som är politiskt insatt i fritiden eller tjänsteman, men det var inte det lättaste att få tag i, har nog fått 5 olika namn.
Men idag så hade jag fixat möte med en kvinna som var chef för han som är föreståndare på fritidsgården. Jag och My åkte dit, men hon kunde inte hjälpa oss med våra frågor, men hon var så gullig och kollade upp vem vi kunde prata med och bokade tid i morgon.

När jag och Douglas kom hem städade vi, han var väldigt hjälpsam att plocka ur diskmaskinen. För varje bestick han gav mig sa han tack.
Men sen när det var dax att plocka i, var det inte lika lyckat, han ville fortfarande plocka ur de skitiga besticken och ge mig;)

Ikväll blir det lugnt, Johan jobbar, Kevin hos sin pappa. Douglas somnar i tid och jag kan bara slappa i soffan.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0