Min dag

Hej hej, vet inte vad som har hänt med bärbara, allt är inzoomat. Jag får styra med musen runt om skärmen, för att ha koll på allt. Tror att det är lilleman som har kommit åt nåt och jag vet inte hur jag får tillbaka det, har testat lite men data kunskaperna är inte så stor.

Vi har haft lite inledning på socialpolitik, det här kommer att bli ett roligt ämne, kommer att vara mycket föreläsningar och studiebesök.
Dagen avslutades med gympa och set var styrka som gällde idag. Det gynnade inte mina ben som redan har träningsvärk.
Märker när jag kommer hem att darling har vikit tvätten, vad glad jag blev.

Gjorde iordning biffar
och stekte upp, dem blev riktigt bra må jag säga, annars tycker jag att det blir så torrt när man gör biffar av rent nöt. Men idag blev det bra.

Kevin gick över till tjejerna
och lekte, då passa jag på att plocka i hans rum lite, var nog säkert 1000 lego bitar på golvet. Om det inte skulle varit så dyrt med lego, så skulle jag kastat det.



Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0