Nötkött

I förmiddags åkte jag o Douglas till mamma, jag kopplade av i hennes massage stol medans Douglas lekte med hundarna. Han älskar verkligen dem hundarna och dem honom. Han kan göra precis vad han vill med dem och dem säger ingenting, sitter på deras ryggar, drar i öron och svans.
Mamma bjöd på lunch och choklad kaka till efterrätt.
När jag kom hem var det bara att bära in Douglas till sängen. Mina svärföräldrar kom med 10 kg nötkött, som dem bjöd på, det tackar man inte nej till när man är en fattig student;)

Packetera in det och fyllde frysen med, hann även med en power nap.
Nu så "diskar" Douglas, är egentilgen inte så förtjust i det efter att han har ramlat och nästan bitit av sig tungan. Men det får gå, tänk bara sen om det håller i sig, vilken hjälp jag får då i köket.

Ursäkta att det är så dåliga bilder, men mobilen tar inte bättre kort inomhus.

Kommentarer
Postat av: Frieda

ja visst är det underbart o ha frysen full av kött :)

2010-01-10 @ 16:45:01
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0