Ny vecka

Hej hallå!
Nu är helgen över och en ny vecka har börjat. Jag har juh inte vart det piggaste som har gått i ett par skor idag...
Det var ingen sjuka Kevin hade, bara för mycket godis.
Jag har tänkt på en sak efter fredagens fest, Varför är man så dum att man köper en Smirnoff Ice ute på krogen för 65 kr st, när den kostar typ 20 på bolaget? Det är sjukt vad krogen tjänar på fulla människor.


Johan är nu på väg till Skövde och ska hämta en system kamera, våran gick juh sönder strax innan jul. Så vi får en ny ist för att dem lagar den. Äntligen en kamera, vad jag har väntat.


Den här cykeln står utan för min skola, det ser inte ut som den har använts på ett tag om man tittar på istappen som hänger på styret;)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0