pulka och fåglar

Som sagt... jag var juh väldigt rastlös igår. T.o.m Douglas tyckte att det var tråkigt här, så han började att rycka i sin jacka och ställa sig vid dörren. Så det var bara att ta på han sin stora overall och pallra sig ut.



Drog han i pulkan runt hindsbo, stanna till och mata fåglarna. Han blev ståendes där en stund, han tycker dem är så fachinerande. Jag tycker mest att dem är äckliga, iaf nu när det är vinter. Dem blir så på, bara för att dem är så hungriga.
Där kommer en annan fobi fram som jag har. Fåglar! Eller mest är det om man är ute och så hör man flaxande och kraxande ifrån himlen så tittar man upp och det är alldeles svart. Då är det ett stort gäng kråker som flyger iväg. Det gör så jag får rysningar.

Igår så installera jag Voddler och kurade ner mig i sängen och kollade på 88 minuter

Kommentarer
Postat av: amma

jaha du har fått det här med fåglar från mig jag har det i sin tur från barndomen när jag var på upptäcks färd och hamnade på häckningsplats för tärnor som anföll i stora flockar vi sprang men det hjälpte inte vi fick massor med sår i skallen

2010-01-24 @ 09:09:17
URL: http://annalinneadavidsdotter.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0