Skövdes stad

Det har varit en rolig dag idag... Vi är indelade i 3 grupper i klassen, så fick vi en lapp med 12 ord, typ som kärlek, hat, invandring, handikapp glädje osv. Så skulle vi åka till en stad och ta kort på nåt som presentera orden.
Vi fick Skövde. På kärlek tog vi bion, Hat - dagens löpsedel Glädje - julgranen utanför commerce.
Så jag var bra frusen efter denna skoldag.

Hade tänkt att träna i morse, men när jag steg upp kände jag att jag hade världens träningsvärk i benen, värre än igår. Kunde knappt sätta mig på toan.

Kevin brukar gå in i vårat rum och sitta vid den stora datorn. För att han ska få vara lite i fred ifrån Douglas, för han når inte upp till det handtagen. Men nu ni... drar han köksstolen till dörren och öppnar. Så Kevin är inte så nöjd nu.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0