Svinspruta nr 2

Idag så ska jag till BVC med Douglas så han kan få sin 2:a spruta. Så jag blir lite sen till skolan.
Har varit och lämnat Kevin i skolan, sen ska han hem till sin pappa. Så nu får jag inte se han förrens på söndag. Men han tycker det är så kul att få vara där och framför allt tror jag att han tycker det är skönt, ingen lillebror som ska försöra hans lego, få 100% uppmärksamhet ifrån dem vuxna.

Fick kameran igår, jag är inte riktigt nöjd, även fast denna var "dyrare", så är det inte samma finesser som den gamla. Där jag kunde redigera korten direkt i kameran, typ som ändra till svart/vitt, zooma in ett kort och spara det så. Vi ska ringa Elgiganten och se om vi kan få någon liknande eller samma märke.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0