Teletubbies

Ajajaj min hals, jag blir juh konstant förkyld inget kul!
Barnen är oxå påväg att bli förkyld tror jag, för igår kväll så somna inte Kevin förrens 22.30. Han hosta och sa att han inte mådde så bra. Douglas hosta några gånger i sömnen, när jag skulle lägga mig börja han små gnälla i sömnen. Så fort jag la huvudet ner på kudden efter att ha kollat han så börjades det igen. Efter en halv timme gav jag upp och gav han en alvedon, efter 20 minuter var det tyst.

Jag funderar på att slänga ut den barrande granen idag och säga adjö till tomtarna, har börjat tröttna på julen. Nu är det över.

Just nu så tittar jag på Teletubbies, funderar på om det är människor i dräkterna eller om det är animerat?
Hmm sikka funderingar man har. Men vad varmt att springa runt i dem dräkterna.


Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0