tjock i halsen

Idag så är vi hemma. Barnen är sjuka, hostiga. Jag är tjock i halsen, snorig och ont i huvudet. Vill bara lägga mig under täcket och gå upp och allt känns bra.
Jag sov inget bra inatt, själv så vaknade jag stup i ett att jag hade ont i halsen, sen så hörde jag varenda gång Douglas hosta. kevin vet jag inte hur det gick för inatt (han ligger juh i andra änden av lägenheten) men igår kväll så sa han att han hade ont i halsen och så snörvlade han hela tiden.

Jag titta på Blåsningen igår, gud vad jag skratta åt David Hellenius, han var på Yoga kurs och skulle träna andning och då härma en apa.

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: pernilla

tack för hjälpen, guld ju!!

2010-01-25 @ 11:48:04
URL: http://purestrength.blogg.se/

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0