trök trök

Vad utråkad jag är.... blä. Inget att göra. Douglas mår bättre, men ändå, det finns nada att göra. Johan jobbar. Jag har redan städat, så det kan jag inte roa mig med.
Imorgon blir det badet i Skövde, hela familjen. Då är det nåt som händer iaf.
Ååå nu kom jag på att han hade fått en inbjudan till Voddler, det kanske man ska fixa till innan kvällen kommer. För något bra på Tv:n kommer det väl inte vara.
Är det någon som har Voddler? Vad är det typ för filmer?
Insåg innan att vi har betalat för mycket till barnomsorgen, så nu har jag ändrat det.  Så det blir bara hälften vi ska betala. ME LIKE!

Nu ska jag fortsätta att tröka;)

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0