Yes Yes

Det var riktigt kul att gå till skolan igår,när alla sen var glada att det var helg. Så tyckte jag att det skulle bli tråkigt, jag har juh varit hemma så mycket det sista, sen så jobbar Johan hela helgen. Så det här kommer inte kännas som någon helg.
Men iaf så hade vi utvecklingspsykologi och disskuterade spädbarnstiden 0-2 år, Den fysiska utvecklingen. Jag tyckte det var intressant, antagligen för att jag är mitt i den med Douglas. När vi prata om när dem börjar gå, så sa en kille i klassen som inte har barn. Att han har en kusin som har barn som gick i en kvadrat med hjul under, en gåstol alltså. Det var lite gulligt.

Jag köpte igår ett fynd, hahaha. Nostalgi diskmedel, gamla flaskan av Yes.


Idag så ska jag bowla med Kevin
. Min brorsa ifrån Stockholm kommer, så han och barnens kusiner är i Skara. Så dem fråga om vi ville med. Douglas lämnar jag till hans farfar, för det första är han fortfarande sjuk och för det andra så skulle man inte kunna ha han där. Han skulle nog bara springa på banorna och göra konster.

Ikväll är det La finala
på robinson, oj vad spännande. Jag hejar på Sanna och även Mats, tycker att dem är riktiga Robinsonar.


Han blir så röd om kinderna när han är sjuk, han är som ett stoppljus.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0